Logi sisse»  |  APPI! Unustasin salasõna!  |  Registreeru kasutajaks
KasutajanimiSalasõna
KasutajanimiEmail

Päevikud

Sims 3-st

postitas: blus-big - 01.11.2008, , loetud: 1249x

Simside karjäärid on arenenud ja pakuvad rohkem võimalusi nii mängijale kui simsile. Uude mängu on üle toodud mängijate lemmikkarjäärid nagu õiguskaitsja ja sportlane, loomulikult lisandub neile palju uusi. Ajakirjaniku karjääris saab sims arendada oma isikuvõlu kirjutades artikleid simsilinnast ja saab nii kuulsaks uudisteankruks.

Simsid saavad omale tööd otsida nagu varemgi ajalehe ja arvuti kaudu, kuid nüüd ka linnas ringi jalutades ja õigetesse majadesse sisenedes. Kui tahad oma simsist teha muusiku, las astub sisse teatrisse ja ta saab osa etendusest. Kui su sims tahab maalida või kasvatada puu- ja juurvilju ning nende tegevustega endale lisaraha teenida, siis ka see on võimalik. Lase oma simsil minna toidupoodi või spaasse ja võtta endale osaline töö, millega kaasnevad samuti mitmesugused auhinnad ja soodustused.

Uues süsteemis on ka uued võimalused, mille kaudu sa saad ise määrata, kuidas sims oma tööga toime tuleb, kui palju palka saab ja kui kiiresti liigub edasi karjääriredelil. Näiteks ärimehena saab su sims kiirendada oma edasiminekut, kui poeb oma ülemusele ja arendab temaga suhteid töövälisel ajal. Meedikuna saab sims tippu kiiremini, kui hoiab alles ja loeb postkasti ilmuvaid meditsiiniajakirju. Poliitik-sims aga saab end upitada heategevuskampaaniate ja annetustega.

Aga alati võib midagi juhtuda. Kui seesama poliitik-sims kasutab võimalust heategevuskampaaniast pisut raha omale kõrvale panna, võetakse ta vahele ja ta poliitikukarjäär on läbi, kuid kohalik maffia võtab temaga ühendust ja pakub talle kasulikku positsiooni kurjategija karjääris. Lisaks on nüüd võimalik ühes karjääris edasi minna mööda erinevaid harusid. Näiteks kurjategija karjääris saab sims areneda vargast meistermurdvargaks või siis hoopis valib sims kurjuse tee ja saab lõpuks maailma valitsejaks...

Samuti, kui sims on mõnes karjääris jõudnud tippu, pole tema tööelu enam sugugi mõttetu, nagu varem. Uues mängus saad lisaks põhitöökohale raha kokku ajada ka lisaülesannete ja teise tööga uue võimaluste süsteemi abil. Võimalused ilmuvad aeg-ajalt simsile ja neid saab kas kasutada või siis mitte ning pakuvad võimalused lisakohustusi, kaastöötajatega suhete arendamist, raha, ametikõrgendust, asju - kui nimetada vaid mõned.

Kui sims on kurjategija karjääris valinud kurjuse tee ja on kurjuse käsilane, antakse talle võimalus kedagi teist endast paremaks kurjategijaks teha. Või siis saab meditsiinikarjääris internina leiba teeniv sims võimaluse annetada osa oma pankreasest - simsil on küll valus (?!?), kuid saab uusi sõpru ja ametikõrgendust. Või siis märkab ülemus, et su sims on edasipüüdlik kunstnik ning soovib ühte tema maali oma kontori seinale. Ja sealt edasi on su simsil jällegi tee ainult üles...

16.oktoober 2008
Reklaam (allikas)
Mängulooja, Electronic Arts, teeb koostööd IGA-ga, et arendada süsteemi, mis lubab internetiühenduse korral mängus sisse ja välja lülitada interaktiivseid reklaame. Kuna simsid saavad nüüd vaid ühel mänguväljakul käia erinevates hoonetes, sealhulgas teatris, kinos ja spordivõistlustel, siis nende ürituste plakatitele müüaksegi reklaame.

The Sims 2-s on kasutatud kahe müügiketi - H&M ning Ikea tooteid nende reklaamina, kuid nüüd tahetakse mängus olevatele teadetetahvlitele lisada sellised teated, mis ütlevad, et mängijad saavad oma simse riietada just nendes poodides. Selline reklaam peaks meelitama ka arvuti taga istujad nende firmade päris poodidesse.

Uuringute järgi on Sims 2 mänginud 16,5 miljonit inimest, kellest pooled on selle mänguga tegelenud viimase kuu aja jooksul. Keskmine simsimängija kulutab sellele mängule korraga 1,7 tundi ning mängib Simsi kokku 47,6 tundi.

EA loodab mängusisese reklaamimüügi edule, kuna mängumüüjad näevad kõigepealt, kui palju mängu ostetakse ja alles nende numbrite põhjal otsustada oma reklaampinna ostmise üle mängus. Kuna eelnevaid simsimänge saatis tohutu edu, loodab EA sama ka The Sims 3-le.

08.oktoober 2008
Loo oma stiil (allikas)

Oled sa poode mööda otsinud ja lõpuks leidnud mõne riietuseseme, mis on sobiv igas mõttes - see oleks sulle selga justkui valatud ning värv, muster ja tegumood on just need mida sa tahad, või oled mööblipoes näinud näiteks mõnda täpselt õiges toonis diivanit, kuhu istudes võid sinna lausa ära sulada? Ära muretse, ka sinu simsidele pakub samasuguseid võimalusi The Sims 3.

Nagu sa juba tead, on mängus olemas valmistehtud ning erinevates värvides ja stiilides riided, aksessuaarid, mööbel ja muud asjad, mille saad kiiresti mängu viia ja elumängu alustada. Aga kui sa soovid kõik oma simsi ümber muuta vaid temale omaks ehk luua oma stiili, on sul see võimalus uue põlvkonna mängus olemas.

Olemas on kümned mustrid ja materjalid, mille hulgast valida, nende hulgas on näiteks erinevad kangad, kivid, värvid, metallid, plaadid, puitpinnad jne. Sa võid kasutada materjale nii kuidas ise soovid. Näiteks võid panna oma simsile jalga puidust püksid ja metallkingad.

Lisaks saad kasutada erinevaid materjale ühe ja sama asja erinevates kohtades, näiteks võib teha täpilisele uksele triibulise uksenupu või hõbedasele kraanikausile musta kraani või lillelisele särgile tartaanist krae, triibud varrukatele ja leopardipilt särgi keskele. Asjadel saab erinevaid osi kujundada erinevalt, ühel asjal saab kujundada kuni neli osa.

Mustritele ja materjalidele lisaks saab eraldi valida värvi ja samamoodi saab ühel asjal osad teha eri värvi. Ja värve saab valida tervest paletist, kusjuures värvid jaotuvad külmadest soojadeni, nii on sul lihtsam leida oma stiilile sobiv värv.

Kui oled oma stiili leidnud, saad selle salvestada, et kasutada igal ajal iga asja juures või siis leida need asjade osad, mille kujundad oma stiiliga, et tulemus oleks peen või siis huvitav. Näiteks võid oma simsile teha musta-valgetriibulised sokid ja musta-valgetriibulise auto või kujundad ühtemoodi simsi särgi ja köögikapipinnad.

Paljude võimalustega saad leida just sulle sobiva unikaalse stiili, mida pole mitte kellelgi teisel.

19.september 2008
Linnast (allikas)
The Sims 3 linn asub rannikul ja selles on olemas kõik maastikutüübid - liivarand, kivirannik, mäestik, lauge põllumaa. Erinevad on ja simsi elu mõjutavad erinevalt kohad, kus simsid elavad. Näiteks kui valid linnahalli juures väikese maja, saab sims kohe ja kiiresti linnahallis tegutseda, kuid ümbrus pole nii ilus kui rannakrundil, mis on täidetud maaliliste mändidega. Kui tahad, et su sims elab kõrgel mägedes, on tal seal küll kaunid vaated ja jõukad naabrid, kuid ka ta ise peab teenima küllalt palju raha, et seal ehitada ja sealt iga päev all linnas tööl või poes käia.

Iga asustatud maja on kohandatud selle simsi või pere jaoks, kes seal elab. Näiteks on ka The Sims 3-s olemas kombevalvur missis Kortspõhi (Mrs. Crumplebottom), kelle kodus on küll moodne kuid üksluine mööbel. Bunchide pere majas on kõike palju ja üleliia, mis näitab et pere on lasterikas. Ja kui sa otsid mingit konkreetset valmismaja, siis saad seda otsida mängu majadekogust, selleks on eraldi koht, kus saad näha hoonet nii väljast kui seest. Ja iga mängusolevat maja saad muuta lisakaunistamisest kuni lammutamiseni välja. Linnas on juba olemas palju erinevaid simse ja erinevaid hooneid, kuid alati saad ise luua uusi simse ja maju.

Avalikus basseinis saavad simsid sõpradega ujuda või korraldada oma sünnipäevapidu, spordihallis saab kohtuda sportlike simsidega, kunstilembeste jaoks on kunstimuuseum, kuhu saad panna üles ka oma simsi tööde näituse, linnapargis saavad simsid korraldada piknikke, grillõhtuid ja vabaõhumänge, tiigist saavad simsid kala püüda, linnaraamatukogus saavad simsid muidugi raamatuid lugeda ja õppida, aga seal on ka laste mängunurk.

19.september 2008
Iseloom ja auhinnad (allikas)
Iseloomutunnuste arv pole siiani kindel, sest mänguloojad vaidlevad nende üle - mõned lisatakse, teised võetakse ära.
Iseloomutunnused mõjutavad mitte ainult simsi käitumist, vaid ka tema jõudu, valikuid, eesmärke, suhteid, tervist, ühesõnaga kogu simsi elu
Soovide ja eesmärkide täitmine annab simsile eluõnne punkte, mille eest saab erinevaid auhindu ja edutunnuseid. Edutunnuste abil on sims näiteks kauem täis kõhuga või saab sims restoranis tasuta süüa või saab sims kiiresti uusi sõpru.
Endise vajaduste süsteemi asemele tuleb tujukaartide (moodlets) süsteem, mis tähendab, et enam ei pea kramplikult ja pidevalt täitma simsi vajadusi, vaid saad simsiga teha sind huvitavaid asju. Kui simsil on midagi vaja, siis hopp - ilmub tujukaart, mis näitab, mida vaja on. Kuid tujukaart ilmub ka siis, kui midagi on hästi täidetud ja siis on simsil pikaks ajaks hea tuju. Näiteks, kui lased simsil kaheksa tundi magada, ilmub tujukaart "Väljamaganud" ja simsil on terveks päevaks hea tuju. Kui hea kokandusoskusega sims teeb õigetest koostisosadest hea toidu, ilmub tujukaart "Keelt alla viiv toit". Kui kombineerid selle hea toidu tujukaardi väljamagamise tujukaardiga, saab sims terveks päevaks suurepärase tuju, mis muidugi aitab ka kõike sel päeval ette võetut kiiremini ja paremini läbi teha.
Erineva iseloomuga simsidel on erinevad tujukaardid, seega pead jälgima, mida su sims tahab, sest üks sims vajab lõõgastumiseks näiteks kaminatule valgel tukkumist, samal ajal saab teine sims lõõgastuda vaid väljas metsajooksu tehes.

18.september 2008
Huvitavad detailid (allikas)
* Kuri kleptomaanist sims on võimeline varastama lapselt kommi, kui ta kohtub mudilasega (toddler), ilmub nendevahelise suhtlemise valikusse ka see võimalus (steal candy).
* Simsid saavad teha woohood rohkemates kohtades kui seni, näiteks linnahallis või pargis või tööl või koolis...

13.september 2008
Edutunnused (Allikas: thesims3.ea.com)
Soovid on uus süsteem The Sims mängudes, soovide täitmine hoiab simsi õnnelikuna ning annab simsile lühi- ja pikaajalisi eesmärke ja auhindu. Soovide täitmine annab punkte, mille eest saab sims osta omale edutunnuseid (achievement traits). Need on sarnased iseloomutunnustega, kuid neid saab nende punktide eest osta lisaks iseloomutunnustele ja need siis annavad simsi käitumisele ja elule juurde uusi võimalusi. Näiteks on edutunnused Hädavaras (Steel Bladder), mille abil ei pea sims enam vetsus käima, Kaupleja (Haggler), mis hoiab simsi ostude hinna madalal, Keskeakriis (Mid-Life Crisis), mille abil saab sims muuta oma iseloomutunnuseid. Edutunnuseid on kokku üle 20.

30.juuli 2008
Hilinenud inforaasud fännipäevast (Allikad: sterlingsims, tuuliaproductions, diesims)

- Hooned ja krundid on detailsemad.
- Linnas on ranna-ala, jõgedega põllumajanduskompleks, väike mäestik luksuselamutega.
- Autod ilmuvad ja kaovad tänavatel, olenevalt kas nad sõidavad mõnelt krundilt välja või sisse
- Lisandunud on mõned iseloomutunnused: lastevihkaja (Dislikes Children), peoloom (Party Animal), snoob (Snob), virtuoos (Virtuoso), arvutifriik (Computer Wiz), huumorimeeleta (No Sense of Humor), edev (Vain), väljaskäimise vihkaja (Hates the outdoors), piripill (Crybaby), arust ära (Insane), õel (Mean-spirited).
- Aeda, metsa, parki saab paigutada puid, põõsaid, taimi, mida on väga palju, lisaks on kaljukivid
- Keldrit on lihtsam ehitada
- Kokkamine on detailsem
- Mängu saab panna superkiiruse peale, mis on kiirem kui senine kiire kiirus.
- Linnas on ka spetsiaalsed hooned, millel on erilised omadused. Näiteks on uurimiskeskus (research center), millele klikates saab sims otsida tööd, saada ametikõrgendust või lahendusi oma igapäevaprobleemidele.
- Nii linnal kui igal simsil on oma nn kaardisilt (map tag), mille abil saab linnas leida kiirelt vajaliku hoone ning konkreetse simsi
- Hoonete katuse nurka saab muuta
- Pimedal ajal liiguvad linnas imelikud olendid!?
- Imikutele, mudilastele ja vanuritele on rohkem ainult neile mõeldud tegevusi
- Linnas elavad eelmistest simsimängudest tuttavad pered
- Simsi juuste juurtevärv on seotud silmade värviga
- Krundi hind oleneb suurusest aga ka vaatest, mida parem vaade, seda kallim krunt
- Linn on ühesugune, kuid kui suures osas linnast saab mängida ja ehitada, see sõltub arvuti näitajatest
- Aia loomine ja arendamine on täiuslikum, nüüd saab luua suurepärase ilu- või köögiviljaaia kõige sinna juurde kuuluvaga
- Tegemist on rannikulinnaga, kus on ranna-ala, mis sisemaa poole tõuseb mäestikuks
- Linna keskel on purskkaevude ja tiikidega park, mis on ümbritsetud ühiskondlike hoonete, äride ja kohvikutega, ei puudu ka moodne kunst
- Mägede taga on põllumajandusmaa, kus on nisupõllud ja viljapuude istandus
- Mängul on oma süsteem, mille järgi simsid sünnivad, elavad, abielluvad, saavad lapsi, surevad jne, nii püsib linnaelanike arv stabiilsena ja pole karta, et linn sureb välja või saab ülerahvastatud.
- Simsidel on neli põhivajadust - puhkamine, puhtus, lõbu ja nälg. Need on vaid väiksed sümbolid simsi tööriistaribal ja pole seotud skaalaga vaid värviga. Kui vajadus on täidetud, on selle sümbol roheline, vajaduse puudust näitavad kollane ja punane värv. Kui näed neid värve, vii kursor konkreetse sümboli peale ja ilmub info, mis ütleb, mida peab sims selle vajaduse täitmiseks tegema.
- Eelmistest simsimängudest (The Sims ja The Sims 2) ei saa siia simse importida
- Simsi loomisel saab talle valida tema lemmikud: lemmikmuusika saab valida viie kategooria seast, lemmiktoidu 25 toidu seast, lemmikvärvi valik on terve palett.

21.juuli 2008
The Sims 3 fännipäev (teine osa)

EA peastuudios toimunud The Sims 3 fännipäeval kuuldud infost veel mõned killud, mida toob The Sims 3:
- noore eluiga on nüüd põhimängus, see vastab päriselus eluaastatele 18-30
- täiskasvanu ja vanur vananevad nähtavalt ja neil tekivad kortsud
- õhtul hämaras on teismelistel kombeks oma kodudest välja hiilida ja mööda linna hulkuda
- saab osta tühja raamaturiiuli ja siis sinna eraldi raamatuid osta
- tööd saab otsida endiselt ajalehest ja arvutist, aga ka linnas mõnedesse hoonetesse sisenedes
- tööleminek ei alga enam tund enne töö algust, see sõltub sellest, kui kaugel simsi elukohast on töökoht
- püütud kala saab sims panna oma koju akvaariumisse, teha ta endale lemmikloomaks ja panna talle isegi nimi
- loogikaoskuse kõrge tase lubab simsil õpetada teisi simse
- lastel antakse koolist spetsiaalseid kodutöid, näiteks lugeda mingit kindlat raamatut või püüda kindlat kala
- sims peseb hambaid
- igal simsil on mobiiltelefon
- simsile saab valida sünnimärke
- vajadusi on neli: magamine, tualett, meelelahutus, toit
- asju saab panna kuhu iganes ja ükskõik mis asendis
- lauale/kapile saab panna asju mitte ainult keskele, vaid ka nurgale ja ääre peale ning sinna saab asju juurde panna niipalju kui mahub
- trepi kõrgust ja astmete arvu saab muuta
- maja saab ehitada 5-kordseks
- auto jaoks on parkimiskoht, mille saab panna oma krundil suvalisse kohta, garaažiust ei ole
- puid-põõsaid-taimi saab panna üksteise sisse
- vesi peegeldab ja lainetab
- postkasti saab liigutada ükskõik kuhu

20.juuli 2008
The Sims 3 fännipäev

Sel nädalal oli EA peastuudios The Sims 3 fännipäev, kus lisati mõned infokillud seni teadaolevatele. Kuna ametlik lehekülg mingeid uudiseid pole edastanud, on järgnev kogutud erinevatelt fännilehekülgedelt:
- Simside juuksed ei kasva, kuid värvida saab erinevaid soenguosi, simsil saavad juuksed olla kokku neljas eri värvis: juuste põhivärv, juukseotsad, juuksejuured ja salgud. Juuste värvimiseks pole vaid üksikud toonid, vaid on terve palett. Sama kehtib silmavärvi ja nahatooni valimisel.
- Eluigasid on 7: beebi, mudilane, laps, teismeline, noor, täiskasvanu, vanur. Järk-järgulist vananemist ei ole. Simsid elavad kauem kui sims2-s.
- Igal töökohal on linnas oma hoone.
- Simside eri pikkused pole veel mängus ja pole ka kindel, kas need mängu üldse tulevad.
- Endiselt pole täpselt teada, millal mäng ilmub.
- Asju saab mängus paigutada ilma ruudustikuta ja asju saab pöörata 360 kraadi, see tähendab neid saab paigutada iga nurga all.
- Pole kindel, kas ilmastik mängu tuleb. Tuul puhub küll, varjud ilmuvad ja kaovad, aeg-ajalt lainetab udu ja olenevalt päevaajast muutub taeva värv helesinisest oranži, lilla ja tumesiniseni.
- Mängul on erinevad raskusastmed.
- Simsid keerlevad endiselt riiete vahetamiseks.
- Simsi nägu on detailsem, eraldi saab muuta silmi, nina, kõrvu, suud jne.
- Simsid liiguvad jalgsi, oma autoga, taksoga, bussiga ja kogu see liiklus toimub mängija silme all.
- Üks simsiminut = üks sekund päriselus.
- Kokku on 75 iseloomutunnust, nende arv suureneb vanusega: mudilasel on 2 tunnust, lapsel 3, teismelisel 4 ja vanematel 5 tunnust.
- Simsile saab valida tema hääle kõrgust ja tüüpi
- Simsile saab valida jalatseid, sokke, ehteid, kindaid, kaelakeed ja kõrvarõngaid.
- Asju saab tõsta ühelt krundilt teisele, ka tervet maja saab tõsta ühelt krundilt teisele.
- Kustutada on lihtsam - märgid maa-ala, kust tahad kustutada ja klikkad...
- Autosid saab panna igale poole, mitte ainult sissesõiduteele. Kui sims autoga sõidab, ei saa teda kontrollida, vaid lihtsalt vaadata, kuidas auto sõidab.
- Kui oled paigutanud ruumi söögilaua ja selle taha toolid, saab neid nüüd koos kui üht asja ümber paigutada, sama kehtib näiteks voodi ja öökappidega.
- Peres saab endiselt olla maksimaalselt 8 simsi.
Näidismängu katsetanud leidsid huvitavaid ja pikantseid pisiasju, mis ei pruugi pärismängu jõuda:
- taksot juhib kummipart
- autod sõidavad aeg-ajalt teelt välja ja hakkavad lendama
- dušš läheb tihti katki ja uputab üle vannitoa ning seda ei saa parandada

14.juuli 2008
The Sims 3 (allikas)

Karjääri tehes puutub sims kokku võimalustega (opportunities), mis asendavad varem olnud õnnekaarte. Võimalused on tegevused, mida sims peab tegema kodus ja need mõjutavad simsi edasist karjääri, näiteks peab sims istutama 15 tomatitaime või kokku elama 15 naisega. Näiteks võib kulinaarikarjääris töötav sims saada võimaluse pesta nõusid, kuna nõudepesija jäi haigeks. Siis toobki sims koju hunniku musti nõusid ja peseb neid.

Suhtlemisel saad sa nüüd valida vestluse tooni. See tähendab, et valikud on samad - rääkimine, huvide jagamine, lobisemine jne, kuid kui su sims tahab näiteks teise sismiga flirtida, siis saab eraldi valida vestluse tooniks flirtimise ja kõik teised valikud käivad nüüd koos flirtimisega. Ja kui sa tahad olla vaid sõber, siis nii validki - sõbraliku tooni.

Iseloomutunnused mõjutavad nüüd otseselt simsi elu. Kui näiteks simsile ei meeldi väljas käia, on ta õnnetu iga kord, kui sa annad talle käsu kalale minna. Kui sims on raamatukoi, siis saab ta oma suhteid, karjääri, oskusi arendada vaid sellega, et loeb raamatuid, kui ta seda ei tee, jääb ta elu seisma. Karjääriredelil liikumiseks on endiselt vaja arendada oskusi ja koguda sõpru, iseloomutunnused aga määravad nüüd, kuidas sims seda teeb. Ema annab lapsele edasi oma iseloomutunnused, kuid ema käitumine raseduse ajal mõjutab lapse iseloomutunnuseid.

The Sims 3 ainus linn on Pleasant Valley - siin algab mäng uues avatud ühiskonnas. Iga Sims 3 mängija alustab ühesuguste tingimustel, kuid mängu edasine käik sõltub täielikult mängijast. Tuleta meelde, et eelmistes simsimängudes võisid sa ehitada hunniku uusi maju ja luua trobikonna uusi simsiperesid, kuid elada sai korraga vaid üks simsipere ühel krundil. Sel ajal, kui see üks simsipere elas, olid kõik teised oma kruntidel tardunud oma aega. The Sims 3-s elavad kõik igal pool samal ajal. Sa võid suvalisel ajahetkel valida suvalise simsi, keda hakkad juhtima ja samal ajal elavad teised simsid oma elu edasi. Ja alati, kui sa tuled tagasi mõne simsi juurde, et teda edasi juhtida, on tema elu vahepeal edasi läinud, ta on abiellunud või saanud lapse või vahetanud töökohta või hoopiski ära surnud...

13.aprill 2008
Hispaania Sims 2 ajakiri tutvustab Sims 3-e (allikas)

Oodatuim mäng The Sims 3 on tehtud koostöös mängijatega, sest enne mängu loomist küsiti mitmesuguste mängu puutuvate võimaluste kohta miljonit mängijate käest ja uue põlvkonna Simsis on püütud vastuseid ka arvestada.
- EA lisas mängu vahendeid, mille abil luua uusi jalatseid, nahatoone, asju, riideid...
- Simsid saavad oma pahameele väljendamiseks tänavatel demonstratsioone korraldada.
- Mäng on nüüd suunatud rohkem eesmärgile.
- Mäng tuleb müüki kevadel 2009
- Mööda tänavaid käies võib sims kohata vana sõpra või pakub keegi talle tööd.
- Elu on tehtud ülimalt reaalseks - sa näed, kuidas tuul liigutab puulehti, su sims peab hoiduma sõitvate autode eest ja näha saab suurepärast päikeseloojangut.
- Simsi iseloomu mõjutavad tunnused, mida saab vabalt valida. Kui lood näiteks mõjuva romantilise kleptomaanist simsi, hakkab ta oma kohtingukaaslastelt rahakotte varastama.
- Sims võib minna supermarketisse omale toitu ostma, kohtuda kaaslasega restoranis, külastada sõpru.
- Sa saad oma simsile valida tema lemmikmuusika, lemmikvärvi, lemmiktervituse.

11.aprill 2008
Veel üks intervjuu Simsistuudio tegevprodutsendi Ben Belliga (allikas)

Ben Bell rääkis, miks The Sims nii edukas mäng on: üks põhjus on see, et selles mängus saab igaüks leida just midagi tema jaoks ja enamasti on see midagi seos reaalse elu ja virtuaalelu vahel. Teiseks edu võtmeks on see, et selles mängus ei saa kaotada, see tähendab, halvasti mängides ei järgne mingit karistust, kuid hästi mängides ootavad auhinnad. See tõestab vanasõna, et head lapsed kasvavad vitsata.

The Sims 3 avatud naabruskond on väikese linna suurune, seal on kesklinn poodide ja pargiga ning palju erinevaid elumaju. Selles linnas saab mängija muuta kõike mida tahab ning hiljem luua ka ise uusi linnu.

Simsidest: mitte ainult tunnused ei mõjuta simsi käitumist ja meeleolu, vaid ka eesmärgid. Näiteks on kuri sims, kes tahab, et tema boss sureks. Kui mängija oskab nüüd nii organiseerida, et see boss tõepoolest sureb, siis teeb see selle kurja simsi õnnelikuks.

Simsidel on vajadused alles, kuid nende skaalad on tõepoolest eemaldatud, sest see tekitas paljudes mängijates stressi, kuna vajaduste täitmine kippus saam peamiseks mängu eesmärgiks. Vajadused on endiselt olemas, kuid nad annavad endast märku teisel moel ja mängija saab keskenduda sellele, mida ta oma simsiga tahab teha, mitte sellele, mida peab tegema. Ja simsi meeleolu mõjutavad erinevad asjad, näiteks halva simsi külaskäik, esimene suudlus või maitsev toiduelamus.

Karjääris edasiminek ei ole enam lihtsalt oskuste või sõprade kogumine, töötamine on samuti seotud simsi iseloomu ja käitumisega ning erinevates karjäärides on võimalused erinevad. Samuti annavad erinevad töökohad simsidele mitte enam lihtsalt mingeid imelikke auhindu, vaid selle karjääriga seotud oskusi, mida teised simsid ei oska, näiteks kokana töötav sims oskab teha unikaalseid toite.

Ja endiselt ei ütle Ben Bell, millal täpselt The Sims 3 välja tuleb, vaid märgib lihtsalt, et 2009.aastal!

09.aprill 2008
The Sims 3 prototüübid (allikas)

Kuigi mäng The Sims koos oma lisade ja teise osaga on olnud enneolematu fenomen ja seda on saatnud meeletu müügiedu, on siiski ka kolmanda osa väljatulek seotud riskidega, mistõttu peavad mänguloojad pidevalt midagi uut pakkuma, sest mängu põhiolemus on ju sama, ning samas teadma, mida mängijad tahavad. Simsistuudio loodabki nüüd uut põnevust simsimängijatele pakkuda avatud naabruskonnaga. Lisaks püütakse väikeseid virtuaalinimesi teha järjest paremateks, targemateks, intelligentsemateks ja selle jaoks on tehtud tohutult eeltööd, mis seisnes simsimängijate küsitlemises - mida nad tahavad, miks ja kuidas mängivad, millised on nende eelistused jne. Samuti püüavad mänguloojad oma kujutlusvõimel vabalt lennata lasta.

Nii tuligi esmalt välja veider prototüüpide kogumik, mis kõik testisid erinevaid võimalusi mängus. Ühed otsisid lahendust simsimaailma spetsiifilisele probleemile - nagu ekraanitäis laike, mis kujutavad gruppi kõnniteel jalutavaid simse, kes peaksid endast mööda mitte läbi laskma vastassuunas kõndivaid simse ja samas jätkama oma suunda ja omavahelist vestlust. Teine katse uurib simside omavahelist suhtlemist, mis peaks olema loogiline, alguse ja lõpuga ja mille tagajärjel midagi ka tehakse. Samuti pannakse paika erinevate simside erinevad suhtlemiskaugused, st mõni tuleb sulle külje alla ja räägib, teine aga eelistab sinuga kõneleda kaugemal seistes.

Veel üks grupp prototüüpe on abstraktsemad ja mõne tegevusest ei saa aru, kuidas see üldse mängu puudutab. Ja mõne katse tulemus on väga kummaline. Näiteks puu, mis kasvatab uusi võrseid ja oksi, kuid mõnd oksa saab ära lõigata ja selle äralõigatud oksaga saab "määrida" võsusid lõigatud oksa värviga! Ka mänguloojad ise ei saa hästi aru, kuidas seda näidet mängus kasutada saab. Kuid nad on varemgi teinud imelikke katseid, millest mõnd saab edasi arendada ja nii sünnib uus huvitav võimalus. Nii sündis ka mängija jaoks võimalus oma simsi järelt koristada. Lihtsalt loodi võimalus, et mitte ainult sims vaid ka mängija võib põrandalt näiteks prahi või raamatu üles korjata ja katsetades tuli välja, et see ongi vajalik võimalus.

Üks simsitiimi lemmikprototüüpe oli see, kui loodi erinevate ilmetega nägude meri ja näidati mängijale tema oma nägu kui ka vastase nägu. Vastastele anti ühesugused võimalused, mängijale teistsugune ja tema kuulutati nõiaks, keda tõrjuti pidevalt kõrvale ja lõpuks põletati ära! Naljaks? Jah, aga samas ka intrigeeriv sotsiaalse ühiskonna seisukohalt. Nii võidakse sellesse The Sims 3 avatud naabruskonda lisada teistest liigagi erinev sims, näiteks selline kes vihkab kõiki või hoopis armastab kõiki!

Kõik need prototüübid loodi muidugi 2D graafikaga, alles ideede realiseerumisel viiakse need üle 3D graafikasse. Ja muide, The Sims 3 on praegu täiesti valmis ja mängitav 2D versioonis. Just selle üleviimine 3D versiooni võtab aega.

08.aprill 2008
Intervjuu Simsistuudio tegevprodutsendi Ben Belliga (allikas)

The Sims 3 avatud naabruskond tähendab ka seda, et simsid saavad läbida palju pikemaid vahemaid ning seda targalt, sa ei pea teda juhtima nagu pimedat majast välja ja mööda tänavaid. Näiteks annad oma simsile käsu minna kesklinna. Ta läheb ise välja, istub autosse ja sõidab lähimakesklinna punktini, tuleb autost välja ja liigub edasi jalgsi. Igal ajal võib sims sel teekonnal oma käitumist kohandada olenevalt asjaoludest, mis võivad ette tulla. Ben Bell lubas, et simsid saavad olema nii intelligentsed, et see on üllatav.

Varem on Simsistuudio disainijuht Matt Brown öelnud, et nüüd ei õnnestu simsi basseini uputada, sest sims oma tarkuses saab aru, kui sa oled basseinilt väljaronimisredeli ära võtnud, siis sims lihtsalt ronib välja mööda basseini äärt.

Ben Bell kinnitas, et üleloomulikud olendid (tulnukad, vampiirid, libahundid jms) on jätkuvalt mängus, sest nii fännidele kui mänguloojatele need meeldivad, selles vallas lubas ta ka üllatusi. Kartuse, et seekord ei tulegi üleloomulikke olendeid, põhjustas simsitiimi juhi vahetumine - kui eelmine juht Will Wright oli üleloomulike olendite osas tiimiga ühte meelt, siis praegune juht Rod Humble vihkab kõike üleloomulikku.

02.aprill 2008
Simsistuudio president Nancy Smith räägib (allikas)

The Sims pole ainult mäng, vaid see on vahend, mille abil igas vanusest ja soost inimesed saavad luua karaktereid, jutustada lugusid, luua moodi ja muuvisid. Pikaajaline kogemus mängudega The Sims ja The Sims 2 näitasid kätte kitsaskohad ja probleemid, mida nüüd uue põlvkonna simsi arendamisel püütakse vältida.

The Sims 3 tuleb nüüd vähem mängulisem, sinna on lisatud rohkem väljakutseid ja sügavust. Simside tegevused on põhjalikumad ja mõjutavad rohkem tema elu, näiteks kalastamine, aiatööd, raamatute lugemine ja kollektsioneerimine. Samuti on uus iseloomusüsteem palju paindlikum ja seetõttu annab mängule palju juurde.

Ja The Sims 3 saab eelkäijatega võrreldes rohkem muutuda ka sellepärast, et juht ja nägemus on vahetunud: The Sims ja The Sims 2 arendanud tiimijuht Will Wright keskendub rohkem Spore arendamisele, simsitiimi juhib nüüd Rod Humble.

31.märts 2008
Info intervjuust Sims 3 produtsendi Lindsay Pearsoniga (allikas)

Mõned The Sims 2 võimalused, mis lisandusid hiljem, on kohe kasutusel The Sims 3 põhimängus. Näiteks seni vaid lisapakkidega lisandunud kalastamine on nüüd oluline oskus. On ka loovusoskus, kuid seda saab nüüd õppida klaveri asemel kitarriga.

The Sims 3 põhimängus on üks avatud, piirideta naabruskond, kuid mängu on võimalik salvestada eraldi nimede all. See aga tähendab, et sedasama üht naabruskonda saab kujundada ja mängida mitmel erineval moel. Hiljem lubati lisada võimalus luua uusi naabruskondi. Selles ühes naabruskonnas on juba valmispered, kellega mängida on sama mis teistes mängudes mängida erinevaid stsenaariume.

Võrreldes Sims 2-ga on Sims 3 loomisel kasutatud täiesti uut tehnoloogiat, sest see oli ainus võimalus uue naabruskonna ja uute kujundamisvõimaluste jaoks. Arvutile esitatavate nõuete kohta veel midagi ei tea, kuid püütakse teha mäng kättesaadavaks võimalikult paljudele, mistõttu graafikale pole nii palju rõhku pandud.

Sims peab tööl edasi jõudmiseks mitte ainult arendama oskusi, vaid on ka mõned päriselule lähedased võimalused. Näiteks poliitiku karjääris tuleb simsil korraldada oma valimiskampaania, teha korjanduspidu ja küsida simside käest raha. Raha hulgast oleneb, kas sims saab ametikõrgendust või ei. Selles karjääris võib sims saada reaalselt sellesama naabruskonna linnapeaks ning kui sims siis valitseb kehvasti, võib vihane rahvahulk korraldada proteste koos kõige selle juurde kuuluvaga - plakatid ja hüüded "Linnapea maha" jms.

19.märts 2008
Ametlik info (allikas)

Electronic Arts Inc. edastas lõpuks info selle oodatuima mängu kohta, avades ametliku veebilehe. Uue põlvkonna Sims on olnud arendamisel viimased kolm aastat. Ilmumisajaks märgiti vaid aasta 2009, ei midagi täpsemat. Ära märgitud uuendused on juba varem välja nuhkinud ja avalikkuse ette toonud erinevad ajakirjad ja veebilehed: uus ja avatud naabruskond ning uued simsiloomis-, iseloomu ja kujundamissüsteemid. Märkimist vääriv fakt on vast see, et iseloomutunnuste kombineerimisel on rohkem kui 700 miljonit varianti, mis tähendab, et teoreetiliselt on võimatu luua kahte ühesuguse iseloomuga simsi, aga praktika on varemgi midagi muud näidanud... Alates 2000 aastast, kui ilmus The Sims, on simsimänge müüdud maailmas 98 miljonit ning mängu on tõlgitud 22 keelde.

19.märts 2008
EuroGameri info (allikas)

Pärast mängu The Sims ootamatut edu ja selle mõningast arendamist, hakkas EA tegelema The Sims 2-ga ja juba teadlikult. Mängu The Sims 2 on arendatud viis aastat. YouTube'is on mängust tehtud 100 000 videot, mida on vaadatud 200 miljonit korda. Neli miljonit fänni külastab EA suhtlusveebi igas kuus ja nad on tõmmanud 60 miljonit teiste fännide valmistatud asju. Autokompanii Ford on valmistanud mõned oma mudelid mängu jaoks ja neid on tõmmatud 1,8 miljonit korda. Popstaarid, nagu Natasha Bedingfield, on loonud oma laulu Simsile. Nüüd tahab EA minna veelgi kaugemale!

Erinevalt The Sims 2-st, kus pool mänguajast kulus mõne uue koha laadimisele, lubab viis aastat arenenud tehnoloogia The Sims 3 mängu tuua avatud ühiskonna, mis tähendab, et selles toimub kõik pidevalt voolavalt aja kulgedes nagu päriseluski. Iga simsipere on nüüd vaid hiirekliki kaugusel. Sa saad oma simsi jälgida, kui ta autosse hüppab ja oma töökoha poole sõidab.

Loomulikult nõuab uus mäng ka arvutilt lisajõudu,The Sims 3 graafika on pisut parem eelkäijast, kuid siiski mitte ülitäpne. Simsistuudio juhi Rod Humble kinnitusel ei jookse simsiarendajad võidu teiste mängude loojatega, kes tahavad juba päriselust paremat graafikat. Igaüks, kes mängib Simsi, peab suutma mängida ja aru saama mängust.

Su simsi kodu on nüüd osake naabruskonnast ning on ka eraldi tööriist, millega saad luua terve uue linna. Kogu elu linnas salvestub, see tähendab salvestub iga simsi elu alates sünnist, kuidas ta kasvab, läheb tööle ja pensionile, abiellub, saab lapsi, saab rikkaks või jääb vaeseks, sureb ning tema lapsed viivad edasi tema nime ja elavad edasi selles sugupuus. Kõik need elulood jäävad mängu mällu.

Toidu valmistamine ja selle mõju on loogilisem. Su sims võib lihtsalt teha külmutatud toidu soojaks mikrouunis, sellest ta saab söönuks, kuid sellega ei õpi ju mingit kokandusoskust. Pisut keerulisem on osta poest toiduaineid ja nendest midagi kokku keerata, juba mõned oskusepunktid tulevad. Ja kõige rohkem saab õppida, kui sims püüab kala ja teeb siis sellest maitsva söögi.

Karjääri edenemine arenes pisut juba ka The Sims 2-s: sims pidi aeg-ajalt täitma ülesandeid, mis mõjutasid tema tööd või tõi ta koju oma töökaaslase. Loomulikult on uue põlvkonna mängus ka selles valdkonnas rohkem edasiarendust: karjääri mõjutab töökaaslaste ja bossiga suhtlemine ning see, kuidas ja kui palju sims töötab.

18.märts 2008
Prantsuse simsiveeb L'universims edastas huvitavat infot. (allikas)

Simsi loomine:
Sims on detailsem kui varem, näiteks silmad liiguvad! Näos saab muuta rohkem üksikasju. Kui varem oli lihtsalt neli nahavärvi, siis nüüd saab lisaks rohkematele nahavärvidele valida ka kehatüüpi - kas eurooplane, asiaat, aafriklane jne. Sa saad valida oma simsile eelistused: tema lemmikvärv, tema lemmikmuusika, tema suund elus... Simsi garderoob on palju mitmekesisem, eraldi saab muuta rohkem rõivaid ja aksessuaare. Samuti saab iga riideeset muuta ja disainida, näiteks muuta selle värvi või mustrit. Simsile saab valida jalanõud või siis ta üldse paljajalu jätta.

Mänguväli:
Naabruskonna välimus on reaalsem ja naturaalsem, näiteks võib näha, kuidas tuul kõigutab puuoksi või merepind sillerdab. Naabruskonda saab vaadelda kui kaarti, kus saab ülevaate, kus keegi on või kuhu tahaks oma simsiga minna. Simsi majas saab muuta kõike otse, näiteks kardinate värvi või kuju, mööbli värvi, tapeedi mustrit jne.

Simsi elu:
Simsi meeleolu oleneb lisaks tema iseloomule ka ümbruskonnast. Näiteks loodusearmastaja sims tunneb end paremini väljas kui majas sees. Tööle saamiseks tuleb lihtsalt klikata linnas mõnele valitud ärile. Tööl ametikõrgenduse saamine sõltub lisaks oskustele ja meeleolule ka suhetest oma bossiga. Kui sinu sims vestleb teise simsiga, kes on hea kokk, saab sinu sims omandada uusi retsepte, see pole kokandusoskuse õppimine, vaid uute retseptide kogu või kokaraamat. Simsi vajaduste täitmine: kui simsil on millesti puudu, ilmub vastava pildikesega ikoon tööriistaribal simsi pildi juurde, näiteks nälja puhul ilmub krõpsupakk, väsimuse puhul ilmub padi. Kõik simsipered elavad oma elu ühel ja samal ajal. Kui sa pärast ühes simsiperes elamist hakkad tegelema teise perega, on nende elu vahepeal edasi läinud, aga õnneks kõik tegevused salvestuvad, nii et sa saad vaadata, mis nende elus vahepeal juhtus.

18.märts 2008
Veel mõned detailid (allikas)

- Simsi meeleolu ei olene nüüd valitud omaduste täitmisest või mittetäitmisest (see tähendab need kaheksa vajadust, mis The Simsis ja The Sims 2-s pidi kogu aeg täitma), vaid asi on palju lihtsam aga samal ajal ka keerulisem. Kui varem oli täpselt teada, mida pidi tegema, et sims oleks rahul ja õnnelik, siis nüüd on väga palju erinevaid tegevusi, millest mõne kohta saab kohe aru, kuidas see mõjub simsi meeleolule, kuid mõni tegevus on selline, et enne kui tehtud, ei oska öelda, kuidas see simsile mõjub. Näiteks sims saab oma abikaasalt suudluse ja see muudab ta viieks päevaks nii õnnelikuks, et ta teeb paremini ja kiiremini tööd ning saab kiiremini uusi sõpru. Loomulikult muudab simsi tuju halvaks enda täistegemine või sõbra surm. Kuid näiteks võib mõne simsi teha õnnelikuks lihtne diivanil istumine või rasedus. Aga see oleneb juba simsi iseloomust.

- Simsi luues on rohkem võimalusi luua väga erineva kehakujuga sims. Simsid näevad välja paremad, nende nahk on naturaalsem, nende nägu näitab erinevaid emotsioone ja liigub loomulikumalt, nende juukseid saab sättida mitte mõnda valitud soengusse vaid igat moodi ja erinevalt.

- Simsimängud on tuntud oma lisapakkide poolest ja The Sims 3 avatud naabruskonda on juba peetud ka lõpmatuks võimaluseks lisade jaoks. Sel teemal pole mänguloojad veel midagi öelnud, kuid simsitiimi loomingudirektor Rod Humble teatas: "Avatud naabruskond tähendab seda, et kunagi - mitte et ma midagi meie lisapakkide strateegiast reedaksin, aga teoorias - võib The Sims 3 laieneda suureks piirideta simsimaailmaks. Te võite kujutleda simsimaad, kus te elate oma elu." ?!?!

16.märts 2008
Uusi fakte Prantsuse ajakirjast (allikas)

- Simsi vananemisel muutuvad tema juuksed halliks sujuvalt, mitte äkki. Ka kortsud tekivad aegamööda. Vanurid ei ole enam nagu täiskasvanud hallide juustega, vaid nagu tõelised vanad inimesed.

- Oskused on arenenumad. Iga sims on andekam ühes oskuses. Näiteks võib sinu simsil olla rohkem oskusepunkte kui naabril, kuid naaber on andekam ja tema tulemus on parem.

- Arvuti poolt kontrollitud simsidel on omad elud. Nad abielluvad, saavad lapsi, võtavad teise töö. Kõik otsused, mis nad teevad, jäävad mällu.

- Kui su naaber vihkab üht su simsi sõpra, on su simsil naabriga raskem sõbraks saada.

- Simsid õpivad olema ettevaatlikud neile haiget teinud asjade suhtes. Näiteks, kui sims on juba mitu korda õhtusöögi valmistamisel põhjustanud tulekahju, võib ta terveks eluks keelduda tegemast õhtusööki.

- Kui sul on rohkem kui üks simsipere ja mängid ühega oma peredest, siis teised sinu pered elavad samal ajal oma elu edasi.

- Simsid saavad kalastada.

12.märts 2008
Uut ja huvitavat JÄTKUB (allikas)

Simsid saavad nüüd minna kodust välja mitte lihtsalt oma aeda, vaid ka mujale, näiteks kohtuma mõne simsiga tänaval, kellelegi külla, teistesse ehitistesse ja teistesse naabruskondadesse. Maailm simsi ümber muutub pidevalt ja teised simsid elavad oma elu. Ja iga tegevus, mille su sims ette võtab, mõjutab kogu selle maailma elu.

Unistused ja lubadused: Su sims võib kohata tänaval teist kena simsi ja mõelda: "Teda ma tahaks tundma õppida". Ja sa saad lubada, et see saab tõeks. Iga asja pärast võib unistada, ja iga uut unistust näed sa oma simsi pildi juures. Osta lapsele teleskoop ja ta võib unistada astronaudi ametist. Luba, et see unistus täitub - isegi kui sa seda tegelikult ei suuda - ja tema tuju läheb ikkagi heaks. Unistused võivad olla ka palju lihtsamad, näiteks raamatupoest möödumisel unistab sims raamatu ostmisest või unistab sims konkreetse toidu valmistamise oskamisest või siis unistab ta diivanil vedelemisest. Täitumata unistused negatiivseid tagajärgi ei too, need lihtsalt ununevad ja tulevad uued unistused. Seevastu murtud lubadused muudavad simsi kurvaks - nagu Sims 2 hirmu täitumine, ainult mängija saab otsustada, mida karta. Võti on valiku tegemine. The Sims 3 püüavad simsid end ka kaitsta selliste asjade eest. Näiteks loomingulised tüübid unustavad lubadused täielikult ja keskenduvad filmitegemisele või moedisainile.

Eelmistes simsimängudes läks sims tööle ja kadus mitmeks tunniks. Sims 3 lubab mängijal valida, mida ja kuidas sims tööl teeb, kuigi ka mitte päris detailideni välja. Töölolek on aga endiselt mängust väljas, väga lihtsal põhjusel - see on igav. Sa saad aga otsustada, kas su sims lõpetab töö varem või jääb hoopis kauemaks - see tähendab, kas ta võtab oma tööd kergelt või tahab oma bossile pugeda. Bossiga saab ka magada, mis on kõige kiirem tee ametiredelil tippu.

Karjääride süsteem on samuti muutunud ja kannab nime "Võimalused", see on üle võetud online rollimängudest - ainult et 15 haiuime kogumise asemel tuleb näiteks istutada 15 tomatit või elada koos 15 naissimsiga.

Suhtlemises võib valida vestluse tooni. See tähendab, et parima sõbraga ei pea pidevalt flirtima. Nüüd saad sa valida, kuidas vestluskaaslasega suhelda, sest sõbraga võib ju ka vaielda ning vaenlasega võib ka viisakalt rääkida.

Internetis The Sims 3 ametlikul lehel saab lisada ja tõmmata rohkem erinevaid mänguga seotud materjali - infot, lugusid, simse, maju jne.

10.märts 2008
Uut ja huvitavat (allikas)

Kui mängudes Sims ja Sims 2 sai mängida vaid ühes kohas korraga ja mujal aeg seisis, siis The Sims 3-s on kõik pidevas muutumises. Sa saad keskenduda vaid oma simsile. Sa saad minna naabrite ukse taha ja neile külla. Sa saad koputada neile uksele või piiluda neid akendest. Sa saad minna kesklinna, ja sa kohtad teel palju teisi simse. Mis juhtub, kui saad linna kokku oma bossiga? Kas rikud oma simsi elu, kui lased tal teha midagi piinlikku? Naabrilaps vananeb ja muutub nüüd samamoodi nagu su enda laps, mis laseb su järglastel kasvada koos naabrilastega, üksteist hästi tundes ka paari minna ja ise lapsi saada.

Simsi elu mõjutavate tunnuste skaalad tema tööriistaribal on kahanenud kaheksalt kolmele. Peamine mõõdik on endine vajaduste skaala, nüüd tuleb lihtsalt jälgida, kas sims on stressis või heas tujus (stress versus fun meter). Simsid peavad endiselt end pesema, magama ja sööma, kuid nende vajaduste mõõtjad on nüüd peidetud. Ja on palju rohkem mõjuavaldavaid tegureid kui lihtsalt mõne vajaduse vähenemine või suurenemine. Kui näiteks sims on väljas vihma käes, teatab mäng, et su sims on märjaks saanud ja sellepärast õnnetu. Mõni seisund läheb ajaga ise üle, mõnest tuleb aga lahti saada, siin näiteks märjad riided kuivade vastu vahetada. Kui sims saab ametikõrgendust, on ta õnnelik ja tema terve päev möödub siis hästi.

Sul on nüüd "jumala käsi" ehk sa saad ise liigutada ka neid asju, mida varem ei saanud. Kui sims jätab maha prügi, saad sina selle koristada või kui sims jätab raamatu kuskile vedelema, saad sina selle riiulisse tagasi panna, selle asemel et käskida seda simsil teha.

Su sims võib nüüd välja näha paks ja rasvunud, kuid ka kõhn ja kondine. Selleks on simsi juures kaks liugurskaalat, mille äärmused nimetatud kehakujud siis on. Üks on kaaluskaala ja teine muskliskaala, mida saab liigutada teineteisest sõltumatult. See tähendab taas piiramatuid võimalusi - saab teha paksu kuid peente käte-jalgadega simsi või kõhna kuid musklis simsi. Ja kehakuju võib ka ise muutuda olenevalt, kuidas sims mängus elab.

Sims võib minna randa, siis tulla koju ja maalida päikeseloojangut. Kui teine sims läheb randa ja tuleb koju, maalib tema aga hoopis teistsuguse päikeseloojangu. See tähendab, et kuigi baaspildid on samad, oleneb simsist, millise pildi ta maalib. Ja see tähendab, et simside geenides on erinevad kunstiliigid - impressionist, postmodernist, realist jne.

Mängu on lisatud ka hulk juhuslikke omadusi, et teha iga sims teistest erinevaks. Näiteks on igal simsil oma lemmikkohv ja kõigil simsidel on need joogid erinevad. See oleneb maitsest ja pisidetailidest. Nii on tahetud teha simsid erinevaks mitte ainult välimuse (riiete ja soengu) kaudu aga ka teiste detailidega.

Iseloom ei koosne enam mõnest omadusest, uues süsteemis on üle 80 tunnuse, mis määravad simsi identiteedi. Igale simsile saab valida viis tunnust ja mõned neist on teineteist välistavad. Näiteks ei saa sims olla üheaegselt hea ja kuri. Mõned on käitumistunnused, näiteks kohatu, sobimatu. See tunnus laseb simsil käituda teistega jämedalt. Mõned tunnused on strateegilised, näiteks geenius, mis lubab simsil kiiremini omandada intellektuaalseid oskusi, näiteks lugeda raamatuid.

Kõik ehitised ja kohad, mis on naabruskonnas näha, on kasutatavad, sims saab neisse minna ja teha mida iganes. Laias laastus on kaks kategooriat hooneid. Üheks on nn "jäneseurud", kuhu sinu sims kaob ja sina sinna järgi minna ei saa. Näiteks ei saa, aga pole ka mõtet vaadata, kuidas su sims oma töölaua taga kaheksa tundi istub ja oma arvutis netis tööd teeb. Teine kategooria on kohtumispaigad, mis tavaliselt on park või bassein, kus on koos palju simse.

08.märts 2008
Ei mingit hamstripuuri! (allikas)

Mängutootja loomingudirektor Rod Humble kuulutas kohe alguses enne kui hakati töötama The Sims 3 kallal, et tal on mänguarendajatele kaks peamist tingimust:
1) Simsid peavad saama vabalt käia üle tänava ja vaadata naabrite lapsi mängimas
2) Ei mingit hamstripuuri!
Ja enne kui need tingimused pole täidetud, pole mõtetki mängu edasi arendada!
Hamstripuuri all mõtles juht seda, et mängija peab pidevalt ja lõpmatult oma väikesi virtuaalnukke juhtima voodist külmkapi juurde, sealt välisukse juurde jne. See tähendab, simse tuleb hoida nagu väikesi lapsi, kellel endal pole mõistuseraasugi, ja juhtima nende iga sammu nende "puurides", olgu selleks siis tema kodu või pood või hotell või mingi muu koht.
Nüüdseks on juba teada, et need tingimused on täidetud. Mõned näited:
- simsi toitmine on lihtsam ja ei lõpe enam põrandal taldriku kõrval vedelemisega. Kui sims on näljane, ilmub sellekohane teade, et simsi toitmiseks klikka siia.
- eraldi on simsil varustus. Kui ta tahab kellelegi muljet avaldada näiteks meeldiva toidu valmistamisega, saad sa valida ained, millest valmistad roa. Simsid saavad kasvatada ise köögivilju ja ise välja mõelda retsepte.
- rohkem on ka simsi tundeid. Kui sa lased oma simsil tema häda püksi teha, võib ta selle tõttu olla terve päeva halvas tujus.
- simsi iseloom koosneb nüüd tunnustest mitte väärtustest. Sa saad talle valida iseloomulikke omadusi, nagu "õel", "mänguline", "paranoiline". Iseloomu kujundamine on nüüd konkreetsem, mitte ei sõltu mõnest üldisest iseloomujoonest.
- nüüd saad luua ka ülipaksu simsi! Uute kaalu- ja muskliskaaladega saad täpselt ära määrata sinu simsi kaalu ja vormi.
- omaloodud simse saad laadida internetti The Sims 3 ametlikule lehele, kust teised mängijad saavad neid tõmmata. Kuid mitmekesi mängida ei saa!

07.märts 2008
Naabritele külla !!!!!(allikas)

1) Simsid elavad nüüd avatud naabruskonnas. See tähendab, et nad saavad naabritele külla minna, jalutada tänaval, sõita kesklinna, lonkida läbi pargi, ja avastada kõike, mis on näha ekraanil. Kus iganes su sims käib, kohtab ta teisi simse, kellega võib suhelda ja teha kõike muud. Mängija jaoks avaneb siin uus põnev maailm, sest nüüd saab igal ajal naabrite eluga kursis olla ja nendega igal tasandil suhelda, naabrite elu saab piiluda läbi akna ja teiste simside elu saab jälgida nii päeval kui öösel.
2) Simsi loomine on nüüd realistlikum ja vabadust on rohkem. Nüüd on veelgi rohkem võimalusi luua just selline mänguinimene, nagu sulle meeldib. Simse saab luua väga sarnaseks pärisinimestele, sa võid luua oma sõbra, ema, isa, venna, õe jms. Samuti on nüüd uus reaalsem iseloomusüsteem nimega Traits (Tunnused), mis lubab määrata igale simsile erineva iseloomu. On kümneid tunnuseid, mida saab anda simsile. Iga tunnus määrab, mida sims tunneb, mõtleb ja kuidas käitub. Sa saad valida palju tunnuseid oma simsile, nii on väga tõenäoline teha just selline karakter, nagu sa tahad.
3) Muuta ja kujundada saab kõike otse mängus, selleks ei pea minema mingisse muusse režiimi (näiteks osturežiim või ehitusrežiim): otse saab muuta mööblit, seinu, põrandaid, riietust, soengut ja palju muud. Sa saad valida värvi, tooni või mustrit ja sellega kujundada kõike, mida soovid. See on nii lihtne ja kerge ja selle tõttu võimas.

06.märts 2008
Arvutimängude ajakiri 1UP(allikas):

The Sims 3 ilmub 15.detsembril 2009.
Suurim muutus The Sims 3-s on põhjalikult muutunud naabruskond. Kui varem oli naabruskond eraldi muust mängust ja vajalik sisenemaks mõnele krundile, siis nüüd on see liidetud mänguga, mis tähendab, et simsidega saab mängida juba naabruskonnas. (Tõenäoliselt

Märksõnad: Sims 

Kommentaarid (0)

Profiil

Smiley

Sissekandeid: 6
Punkte: 16384
Kollikood: 344809
Viimati:
 

Viimati luges